Tip na TFT LCD

Pátek Prosinec 25 20:52:45 CET 2015

Fakt pekne funkcni kousek
http://www.ebay.com/itm/251584282250?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Jen jedna vec me zarazila, pouzil jsem zdrojaky z knihoven vyrobce,
(jsou dokonce pro STM a FSMC, zatim jsem to nadratoval jen na STM32F051
a upravil).
Pokud ctu data z registru touch controlleru GT811 asynchronne, obcas
cteni selze, pokud pouziji INT a ctu je hned (generuje se periodicky i
pri permanentnim stisku), funguje to dobre. Neresil nekdo nahodou, proc
to tak je a jak s tim komunikovat bez INT?
LCD ale funguje skvele a svizne, radic ma funkce pro vykreslovani
beznych objektu a i zobrazeni textu je velmi rychle. Zkousel jsem zatim
8b paralelni interface, bezneji pouzivane je zda se SPI (taky by melo umet)