WIN10

AZe aze na seznam.cz
Sobota Prosinec 19 18:13:24 CET 2015

Taxem vrátil instalaci na Win8.1. Disky opět nebyly vidět. Doinstaloval jsem doplněk Classic Shell (soubor ClassicShellSetup_4_2_5.exe) a dal na plochu ikony jako předtím, ve W10, Tento počítač, Síť atd. A tu máš čerte kropáč, otevřu Síť, objeví se chlíveček s ikonami Multimediální zařízení a pod nimi chlíveček Počítač, kde jsou všechny síťové disky a PC, jdou bez problému otvírat a data kopírovat atd.
Zvláštní....
Tak teď mám opět dilema. Mám zkusit opět upgrade na W10 home a nějaký ten Classic Shell a doufat, že to pojede?
aze

From: Jaroslav Buchta
Sent: Saturday, December 19, 2015 3:25 PM
To: HW-news
Subject: Re: WIN10

To asi ne, mam i home na 2 PC a funguje to normalne. Ja jen vim, ze jsem mel presne tenhle problem, par hodin jsem zkoumal a vsechno prenastavoval a pak to nejak zaclo fungovat ale nevim presne proc. Taky jsem laboroval s domaci skupinou a myslim, ze mi to dalo pocitac do domeny, to bylo asi hlavni, tak se na to radsi podivejte.
Domenu jsem musel zrusit a pak se to myslim rozjelo. Ale predtim jsem zmenil hromadu nastaveni. Taky je otazka, jestli mate posledni aktualizace, to taky muze mit vliv (nedavno se mi automaticky preinstaloval cely system, na vsech pocitacich, asi uz tech aktualizaci bylo podle MS moc.) Je fakt, ze u zadne dalsi ciste instalace ani u upgrade jsem na tenhle problem nenarazil.