WIN10

Sobota Prosinec 19 15:25:29 CET 2015

To asi ne, mam i home na 2 PC a funguje to normalne. Ja jen vim, ze jsem
mel presne tenhle problem, par hodin jsem zkoumal a vsechno
prenastavoval a pak to nejak zaclo fungovat ale nevim presne proc. Taky
jsem laboroval s domaci skupinou a myslim, ze mi to dalo pocitac do
domeny, to bylo asi hlavni, tak se na to radsi podivejte.
Domenu jsem musel zrusit a pak se to myslim rozjelo. Ale predtim jsem
zmenil hromadu nastaveni. Taky je otazka, jestli mate posledni
aktualizace, to taky muze mit vliv (nedavno se mi automaticky
preinstaloval cely system, na vsech pocitacich, asi uz tech aktualizaci
bylo podle MS moc.) Je fakt, ze u zadne dalsi ciste instalace ani u
upgrade jsem na tenhle problem nenarazil.