Maximalni proud kontaktu rele

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 17 13:18:49 CET 2015

Nepsal jsem na co to chci protoze mi to neprislo dulezite... Nicmene
kompletuji drona a napadlo me, ze by mozna nebylo od veci mit moznost
bud rucne nebo na dalku (to si dost rozmyslim) odpinat silovou vetev od
baterie - tedy cast s regulatory a motory.

Vzhledem k tomu, ze nemam optoregulatory tak bych musel odpinat
mosfetama kladnou vetev napajeni, aby zustaly prizemene vstupy do reglu.
To mi prijde dost velka komplikace.

RV