Maximalni proud kontaktu rele

Čtvrtek Prosinec 17 11:25:02 CET 2015

Např. tohle automobilové relé spíná 30A a spotřebu má srovnatelnou s tím
Omronem:

http://www.gme.cz/automobilove-rele-te-connectivity-v23084-c2002-a403-p634-772

Pozor, je trochu zvláštní, má dvě cívky, jsou to vlastně dvě relé v jednom
pouzdře. Nedávno mi odešlo (jedna jeho polovina) v autě (13-letém), tak
jsem ho nahrazoval klasickým autorelé. Sloužilo tam na zamykání/odmykání
zámků.

P.K.