Přehrávač z cloudu

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Prosinec 16 16:34:34 CET 2015

Dobrý den,

Používám také miniDLNA. Knihovny si to vytváří, rekompresi to nedělá.
Ale s tím seekem mám také problémy. používám to jenom na TV Samsung.
Posouvání, např. přes reklamu z nahraného pořadu chvíli jde ale najednou
se zastaví, a dál nemůžu. Musím chvíli počkat, a potom to jde opět o kus
posouvat.
Jinak je to protokol podle mého názoru úplně na ho.... Zabezpečení
naprosto žádné, takže povolení přístupu musíte nastavit na firewallu,
protože jinak se na to může dívat každý na síti.
DLNA server je vidět jenom v segmentu sítě. Když mám TV za routerem, tak
ji nedonutím, aby našla DLNA server před routerem, ať dělám co dělám.
Knihovny si to vytváří také podle sebe, takže když nahraju do odresáře
pro DLNA nějaký film, tak nejsem schopen ho okamžitě zobrazit na TV ani
když nechám vytvořit knihovnu ručně.
Titulky jsem nezkoušel.

S pozdravem,

--