Re: Přehrávač z cloudu

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Prosinec 16 11:57:49 CET 2015

https://help.ubuntu.com/community/MiniDLNA

Ano knihovnu si to opravdu udela - holt chvili chrastilo pole na
serveru. Nicmene je mozne, ze i to jde potlacit, protoze jde samozrejme
se pohybovat i nad adresarovou strukturou (je ale mozne ze je soucasti DB).

Ja jsem DLNA rozjel az po tom co nam pribylo domu to netradio z Lidlu,
ktere sambu nema. Pak jsem to ale vyzkousel pouzit misto samby i na
Maline co mame u TV a te to take svedci, zvlast pri nacitani rozsahlych
slozek treba s fotkama, nebo muzikou.

Ze by se neco prepocitavalo nebo neslo vyhledavat jsem nepozoroval.
Prehravani chodi i z mobilu a tabletu s Androidem a i v prehravaci ve
woknech.

Navic to DLNA generuje dle meho vyrazne mensi zatez na sitovy provoz -
ta Samba je zrout vykonu na serveru.

RV