Zasuvka na svetelnem okruhu a naopak

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Prosinec 14 16:16:36 CET 2015

 14.12.2015, 16:11:53

V principu to mozne je. Jsou tam nejake omezujici podminky, ktere
ale presne neznam.
Ony tech. normy byvaji na rozdil od obecnych zakonu a predpisu docela
logicke. Tak si predstavte, ze mate nekde na konci zahrady kulnu na
naradi, a v ni svetlo a zasuvku. Tahat tam 2 kabely by bala pekna
blbost.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz