OT Casovy limit pro reklamaci na Ebay

Libor libor.kozak na tiscali.cz
Pátek Prosinec 11 12:39:37 CET 2015

Mě to jde teda u všeho, minimální počet hvězdiček je teda jedna bez
hvězdičky to asi nepůjde, ale negativní mi jde vybrat u všeho, nezkoušel
jsem tedy toto odeslat, jelikož už to potom nejde vzít zpět, ale vybrat
to jde. Pokud se to objeví až po odeslání tak to bohužel nevyzkouším.

To s tím vracením možná může souviset s tím že nedoběhla ještě doba
"estimated delivery" po této době by to mělo jít, ale poslední dobou mám
pocit s tím pořád šibují a ta ergonomie je horší a horší.

Libor