OT Casovy limit pro reklamaci na Ebay

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Prosinec 11 12:19:29 CET 2015

Dobrý den,

Schválně si to zkus. Dát negativní hodnocení. Zeptá se tě to proč. Když
dáš, že zboží nepřišlo, tak ti to napíše, že máš napsat prodejci, a
požádat o vrácení peněz. Když zvolíš, že zboží neodpovídá popisu, tak že
mu máš zboží vrátit, a on ti vrátí peníze. Dál tě to opět nepustí. Takže
dát negativní hodnocení protože je zboží šmejd, a s tím, že zboží vracet
nechceš, protože se to nevyplatí prostě nejde. Můžeš mu dát maximálně
kladné hodnocení bez hvězdiček, a stejně se to ještě ptá, proč jsi nebyl
spokojen.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip