OT Casovy limit pro reklamaci na Ebay

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 10 10:44:46 CET 2015

Mne priasiel za 3 dolare drziak na mobil lepivy, zla kvalita (oproti tomu co som uz mal z ciny doma), napisal som mu a kompenzacia $1. Vracat by som to urcite nevracal.

Raz mi predajca zmizol z ebay, nedal sa ani kontaktovat ani dispute, tovar neprisiel, tak som pisal na paypal a vratili peniaze.

Slubom ze pockajte, alebo ze poslal druhy kus, uz neverim, pred koncom davam dispute. Ak pride 2x, napisem mu a zaplatim druhy kus priamo na paypal.

Na ali 2dni pred koncom, predajca mal nejaky tracking, ze aby som pockal a predlzil ochrannu dobu. A za par dni to prislo.

Dňa 10. decembra 2015 9:19:51 CET používateľ Ales Filip <nostromo na khnet.info> napísal: