<html><head></head><body>Mne priasiel za 3 dolare drziak na mobil lepivy, zla kvalita (oproti tomu co som uz mal z ciny doma), napisal som mu a kompenzacia $1. Vracat by som to urcite nevracal.<br>
<br>
Raz mi predajca zmizol z ebay, nedal sa ani kontaktovat ani dispute, tovar neprisiel, tak som pisal na paypal a vratili peniaze.<br>
<br>
Slubom ze pockajte, alebo ze poslal druhy kus, uz neverim, pred koncom davam dispute. Ak pride 2x, napisem mu a zaplatim druhy kus priamo na paypal.<br>
<br>
Na ali 2dni pred koncom, predajca mal nejaky tracking, ze aby som pockal a predlzil ochrannu dobu. A za par dni to prislo.<br><br><div class="gmail_quote">Dňa 10. decembra 2015 9:19:51 CET používateľ Ales Filip <nostromo@khnet.info> napísal:<blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); padding-left: 1ex;">
<pre class="k9mail">Dobrý den,<br /><br />Jde vůbec ještě dát záporné hodnocení na ebay? Nedávno mi přišlo něco za <br />pár dolarů v příšerné kvalitě. Chtěl jsem mu dát záporné hodnocení s <br />tím, že to nebudu dál řešit, ale nešlo to.  Stále mi to psalo, že ebay <br />chce, aby se to vyřešilo ke spokojenosti obou stran, a že to mám řešit s <br />prodejcem, zboží vrátit, apod. Já jsem to vracet nechtěl, protože <br />poštovné by bylo dražší, než věc samotná. To negativní hodnocení se mi <br />nepodařilo odeslat. Před cca rokem to šlo bez problému.<br /><br />S pozdravem,<br /></pre></blockquote></div><br>
--<br>
iko<br>
<br>
Tento email neobsahuje virusy, pretoze nepouzivam MS Windows.</body></html>