OT Casovy limit pro reklamaci na Ebay

Čtvrtek Prosinec 10 07:40:45 CET 2015

Moje dlouhodobé zkušenosti jsou takové, že když na něco dlouho čekám a už
to nevypadá, napíšu prodejci a ono to najednou dorazí. Prodejce za to
nemohl, jen se to někde couralo, ale tak to asi ve vesmíru funguje - musíte
vynaložit úsilí, napsat mejl (nebo někam zavolat) a ono se to nějak
popostrčí ;)

Můj poslední zážitek s kupováním na ebay, zboží asi za 300 a mělo přijít
cca mezi 1. a 26. listopadem, jenže nepřišlo nic. Někdy před koncem tý doby
jsem i volal na poštu a nic jsem tam neměl (jako bonus mi přišla omylem SMS
na mobil určená zřejmě pro někoho jiného - bylo to na úplně jinou poštu než
bydlím, pro jistotu jsem tam i volal a potvrdili mi, že tam nic nemám). Pak
ta doba uplynula a jako na potvoru jsem musel pracovně mimo ČR. Napsal jsem
přes ebay prodejci a ten mi poslal tracking, ze kterého vyplývalo, že je to
uložené na poště, protože "adresát nezastižen", přitom žádná cedulka ve
schránce a navíc přítulkyně byla už asi druhý týden doma na neschopence.
Takže jsem zavolal na poštu, kde mi potvrdili, že tam ten balíček maj a tak
jsem se zeptal, jestli to můžou doručit znova, protože přítulkyně byla furt
ještě nemocná. Řekli žádný problém a balíček přišel druhý den. Měl jsem už
i tracking number, tak jsem to mohl sledovat online, ale navíc mí
přítulkyně zavolala, že už to přišlo.

P.K.