OT Casovy limit pro reklamaci na Ebay

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Prosinec 9 23:31:01 CET 2015

Původní zpráva ze dne 9.12.2015 od Zdeněk Aster:

> No na ebay to myslím zmizí asi po 45 dnech, nicméně měl jsem nějakou
> drobnost a číňan mi ji neposlal, když jsem mu psal, tak že to trvá
> dlouho hlavně ať neotvírám případ nebo nedávám špatný hodnocení, tak
> jsem to nechal až nešlo dát hodnocení a ani to rozporovat, a
> čínanovy jsem psal, ze je podvodnik a podobne a ze mi to pry poslal
> znovu a tak... Jelikoz to bylo za asi 80Kč tak jsem to ignoroval,
> ale onehda jsem neco potřeboval v PayPalu a zjistil jsem, že tam je
> lhůta delší asi snad 3 měsíce, tak jsem dal vytvořit

Ano, v PayPal se dá taky reklamovat a někdy se tam člověk ještě vejde.
I já jsem to několikrát využil právě tehdy, když jsem to nestihl ve
lhůtě, protože to dlouho trvalo a najednou zmizelo.

A i mně se stalo, že mě jeden Číňan takhle napálil. V zásilce přišlo
méně kusu, on že to dopošle, až jsem propásl lhůtu, protože jsem to
nesledoval. Napsal jsem mu několikrát zprávu a on to ignoroval. Do té
doby odpovídal, pak přestal a dělal mrtvého brouka. Hajzlík jeden. Tak
jsem si u něj v té hodnotě objednal produkty, které šly bez trackingu,
a normálně jsem si je vyreklamoval, že nepřišly. Jejej, ten
lamentoval, to bylo keců. Ale já jsem si vzal je to, co mi patřilo.

> Na druhou stranu musím uznat, že mi jednou šlo něco asi 85 dnů, tak
> jsem se ozval asi po 50 dnech a cinan poslal znova a prislo mi oboje
> zhruba stejne tak jsem mu psal, ze dorazilo i to druhe a ze si to
> necham at mi vystavi jeste jeden ucet na tu novou zasilku ze to
> zaplatim, no takovy dekovny dopis jsem jeste nedostal, klanel jse mi
> v kazde druhe vete :-)

Taky to dělám. Tedy asi třikrát se to stalo. Oni mají velkou radost i
z přerušení sporu nebo zlepšení hodnocení. To pak posílají smajlíky a
kytičky atd. Jednou jsem dal špatné hodnocení produktu, ženská
skučela, brečela, že za malý peníz maká do půlnoci, aby zajistila
rodinu apod. Já jí napsal, že já makám od rána do rána, ale nakonec
jsem jí to opravil. To bylo radosti.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem