jak na prohlaseni o shode a EMC pro pevne instalace v praxi?

jurp jurp na volny.cz
Středa Prosinec 9 17:38:58 CET 2015

S tim souhlasim.
Az na drobnost. CE prohlaseni vydavate na sve komponenty Vy.
Je to pouze ve Vasi zodpovednosti, na zaklade jakych podkladu jej
vydate. Pokud si "verite", tak nemusite ani zkusebnu. Ovsem do prvniho
pruseru, nebo do prvniho "doterneho" zakaznika, ktery bude vyzadovat
kopie protokolu ze zkusebny.
Ty castky se dle poctu zkousek a casu straveneho ve zkusebne pohybuji
~40-60kKc. A to jeste za predpokladu, ze se dari na prvni dobrou.

JURP