ST-link z eBay

Středa Prosinec 9 13:57:07 CET 2015

Tak vcera mi prisel asi po mesici druhy exemplar (prvni mam asi rok a
pul), vypadaji na chlup stejne, rozebral jsem oba a docela se lisi
uvnitr - ten novy ma slabsi stabilizator v SOT23-5 a neutahne skoro nic,
ten stary ma takove to stredni pouzdro a krmi klidne 400mA...
Proceory v obou jsou oznaceny jako STM32F101C8T6, (tim C8T6 si nejsem
tak uplne jisty) a potisk vypada stejne jako na original ST
Layout DPS je uplne jiny a jine je i zapojeni signalu na konektoru!!!
Update firmware sel bez problemu.

Takze se potvrzuje, ze objednavani z CN je loterie...