Farebna laserova tlaciaren - odporucenie

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Prosinec 7 10:22:24 CET 2015

On Mon, 7 Dec 2015, Robert Baranka wrote:

Ja mam HP CP5225. Uz asi 5 let a porad jedu na orig. tonery. Je to tedy
A3 ale mne se to obcas hodi kdyz potrebuju tisknout mapky nebo planky.
Na to ze je to A3 nezabira moc mista na stole a tehdy jsem ji kupoval
jako neinvestici tak do 40kKc. Meli jsme pred tim dva Lexmarky -
cernobily a barevny - cena taky kolem 40kKc a to byl pruser z hlediska
spotrebaku i spolehlivosti.

Jinde mam jeste  HP MFP M476dn - ale jen asi rok . Tiskne ale minimalne,
zatim zadny problem, tonery porad originalni.