Farebna laserova tlaciaren - odporucenie

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Pondělí Prosinec 7 10:05:52 CET 2015

Chcel by som ctených členov poprosiť o pomoc pri výbere farebnej laserovej tlačiarne, teda o vaše skúsenosti.
Predtým sme mali HP, v rámci svojich možností fungovala dobre (a dosť dlho), potom Kyoceru a tá vydržala podstatne kratšie.
Je mi jasné že životnosť zariadení sa skracuj,e ale možno je ešte nejaký, súčasným trendom neskazený, model.

Mala by byť:
- A4
- sieťová
- s duplexom
- externý podávač poteší
- stačí na relatívne malé zaťaženie (priemerne 20-40 strán týždenne systémom: týždeň ani strana a potom 50 naraz)
- napriek predošlému, radšej väčšie tonery (bežne dostupné, optimálne aj v neoriginálnej verzii)
- stačí bežná kvalita tlače

Ide mi hlavne o skúsenosť s odporúčaným modelom, pričom mi je jesné, že nami zakúpený kus môže byť úplne iný.
Privítam aj radu "XY určite nie", optimálne aj s dôvodom prečo.

Cena samotnej tlačiarne a spotrebáku má samozrejme vplyv na rozhodnutie, ale nie je jediným kritériom.

Ďakujem