OT: PayPal a MBank

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Prosinec 5 20:21:41 CET 2015

To forum je hodně poučné. Třeba ta procenta konverzního poplatku, která
mBank přidávala k platbám kartou v zahraničí a vytrvale je sváděla na VISU.
Teď přecházejí na MC a shodou okolností je tam stejná procentní přirážka.
Přitom jiné banky s kartami od VISA ani od MC je nemají...
mBank už nemá proti jiným bankám žádnou konkurenční výhodu. Naopak. To nové
IB byla pro mne poslední kapka.
Rád testuji nové věci, takže mám účty ve více bankách a mohu tedy
porovnávat. Už to, že mBank pošle měsíční výpis až v druhém týdnu
následujícího měsíce, se jinde nevidí...

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of jurp
Sent: Saturday, December 05, 2015 6:46 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: PayPal a MBank

Staci si procist diskuzni forum. Je to velice vyzivne.
Ty limity na kartach si Mbanka nahodile prepisuje. Zejmena pri vikendovych
updatech "skveleho" IB.
Karta mu navic mohla prijit i s jinym cislem, alespon mne se to tak pri
posledni karte stalo. Navic ted chteji, nebo uz prechazeji z Visy na
Mastercard.

JURP