OT: PayPal a MBank

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Prosinec 5 20:06:59 CET 2015

Zdravim,

prave tyto ruzna 'vylepseni' mne od nich odehnalo - jednak zmena limitu
a pak nemoznost 'zresetovat' pristup. Po stehovani jsem ztratil odpovedi
na bezpecnostni otazky.
- Ano muzeme Vam je na pockani zresetovat, posleme sms kod, ktery zadate
a zmenite odpovedi.
Po zadani sms kodu to chtelo hned odpovedi na bezpecnostni otazky.
Nekolikanasobne opakovani konverzace - stejny postup. Na pobocce nemuzou
pomoct, jenom telefonicky do centraly.
Hlava XXII.

:)

   Sam