Takto sa robia diplomovky na Zilinskej univerzite

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Prosinec 4 09:30:55 CET 2015

--
Zdravim,

jo, ti bez diplomove prace by meli titul Ing. a ti s praci Dipl.Ing.

Kdyz jsem jako dite hltal verneovky, mel jsem docela uctu k lidem s
titulem 'Inzenyr' - pro mne to bylo synonymem cloveka znaleho, moudreho.
Horsi bylo, kdyz jsem zjistil, jak to ted chodi (tedy treba takovych 30
let nazad - a dnes si myslim, ze to neni o nic lepsi).

Vzdy jsem myslel, ze diplomova prace je samostatne dilo, nejaky vyborny
novatorsky napad ... nebo na ten zpusob.
Tyhle zbytecne manyry a papirovani o h... je opravdu spis vysmech.

Ale co chtit, kdyz i vyucujici jsou 'kreditovani' podle poctu napsanych
clanku a podle toho, kolikrat jsou citovani. Ale ze ten 'clanek' je
jenom vycucem jineho clanku, nebo shrnuti starsiho clanku toho sameho
autora, to je uz jedno. Ze do poctu citaci se pocita i to, ze autor
cituje sam sebe, je taky uplne irelevantni.

Nastesti to neni plosne a i mezi 'titulovanyma' se najde hromada
sikovnych a opravdu chytrych lidi.

:)

   Sam