vhodny typ tranzistoru

Středa Srpen 26 11:34:36 CEST 2015

Nééé BSS83P sice mají všude, ale je to úplně něco jiného, než BSS83 od
NXP. U Farnella mají oba, můžete porovnat. Opačný typ vodivosti, jiné
pouzdro.
http://cz.farnell.com/webapp/wcs/stores/servlet/Search?st=BSS83&catalogId=15001&categoryId=700000043507&langId=420&storeId=10156
<http://www.farnell.com/datasheets/110010.pdf>
Asi bych se s tím nemusel trápit, to jen že u NXP píšou že ukončili
výrobu, protože to byl nějaký speciální výrobní proces.
http://www.nxp.com/products/mosfets/rf_small_signal_mosfets/n_channel_single_mosfets_for_switching/BSS83.html#packages-packing

Anděl