vhodny typ tranzistoru

Středa Srpen 26 09:50:49 CEST 2015

Koukám na schéma a nějak nerozumím tomu oddělovacímu zdroji, resp. tomu, co
je na sekundáru. Nemáte tam chybu? Snažím se představit si, jaká napětí tam
budou, jak se budou nabíjet kondenzátory za diodami, kde bude plus a kde
mínus a nedaří se mi to. Proč je GND od U4 připojený tam, kam je připojený?
A ne na 4 od TR1, to je přece GND.

P.K.