[!!Mass Mail]oziveni nabijeni el. paletovaciho voziku YALE / 24V ?

Sobota Srpen 22 16:23:13 CEST 2015

Tak třeba se to nějak chytí. To omezení na 24V je poměrně málo, ale něco
tam teče a zjevně články co měly 3V, už začaly klesat. Nechal bych to
půl dne nebo den a pak znova změřit napětí. Až se to trochu srovná,
ideální by bylo nabité články vybít na minimální napětí  (hlídat aby se
nevybily moc) a pak to celé dát nabíjet. Když to budete nabíjet všechno
v sérii bez toho vybití, nabité články se budou přebíjet. Ale nejspíš
tam nebude nabitého nic, takže asi nemáte co zkazit. Nevím odkud jste,
ale pokud to máte blízko do depa ČD do Ostravy, Olomouce nebo Ústí n.L,
domluvit s nima, jestli (a za kolik) by vám to připojili na FZ80 a
udělali aspoň 2-3 cykly vybít/nabít. Máte to s hlídáním napětí každého
článku zvlášť. Nejspíš by to té baterce dost pomohlo.
Anděl