starsi bod obnovy win7

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Srpen 20 12:17:20 CEST 2015

Skočte do nouzového režinu, odinstalujte Avast (poslední dobou jsem se
setkal s mraky PC, kde Avast zbořil systém), restart, pak skočte do
nouzového režimu a zkuste nějaký bod obnovy, Mě to pokaždé zabralo.

Míra

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Thursday, August 20, 2015 11:45 AM
To: konfera
Subject: OT: starsi bod obnovy win7

Dobrý den,
měl bych takovou prosbu - bojím se teď vypnout počítač. Předevčírem nám 2x
vypadla elektrika, 15.8. se aktualizoval Avast a vytvořil bod obnovy. Včera
mi při spuštění počítač nabídnul pouze nouzový režim a v něm mi doporučil
obnovení systému. Asi půl hodiny to kontrolovalo disk, pak se obnovoval
systém. Napsalo mi to, že obnovení neproběhlo správně, ale z toho se
normálně windows spustilo. Hned jsem dělal kontrolu disku a defragmentaci,
všechno proběhlo v pořádku. Taky jsem spustil aktualizaci systému, nedělal
jsem jí 2 měsíce. Po restartu to zase nenaběhlo a nabízelo to pouze obnovení
systému se stejným výsledkem. Neproběhlo správně, ale počítač se potom
spustil.

Co nechápu - nabízí mi to pouze poslední dva body obnovy a dokonce už ani z
toho 15.8, ale dnešní a včerejší, kdy se to pokoušelo o obnovení. To si jich
to víc nepamatuje? Takhle se ten systém dokáže sám sebe zničit... Klidně
bych zkusil nějaký starší. S tím dnešním bodem obnovení se to rozeběhlo,
nehlásilo to chyby. Je mi to hodně divné a nevím, co od toho mám očekávat
při dalším spuštění počítače.

V tom nouzovém režimu mi to také nabízelo spuštění bitové kopie systému. Co
to je? To je nová čistá instalace? Takže budu muset všechny programy
instalovat znova?

Vlastně ani nevím, jak to mám s licenčním číslem. Koupil jsem počítač s
Vistama a pak hned Windows 7 jako upgrade pro Vista. Ale licenční číslo mám
jen k tomu upgrade. Od Vist nenám ani instalační médium, ani už asi nenajdu
licenční číslo ... možná jestli je na nálepce, co se lepí na počítač. Musel
bych hledat. Dá se takový systém přeinstalovat jen z média určeného pro
upgrade?

Anděl