Slusny rotacni koder s tlacitkem

balu balu na k-net.fr
Pondělí Srpen 17 19:01:45 CEST 2015

Take mysi sa nepredavaju uz dobrych 10 rokov :-) jedine z bazaru...
Normalne encodery maju ale mechanicku blokaciu. Kolecko sa volne neotaca, ale poskakuje v krokoch. Toto je imho velmi dolezita vlastnost pre ovladanie nejakeho zariadenia. Nechcel by som zdroj, kde nastavim napatie a koli nevyvazenemu knofliku sa hriadel otoci este o pol otacky :-)
b.