Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Srpen 13 07:15:32 CEST 2015

Ja doma mam take skladacky a taky jsem jich dost postavil a bohuzel take
vim, ze na cem vsichni setri je case.
Jak psal pan Kadecka ty znackove bedny jsou promyslene a jsou tam
udelane pruduchy tak aby se vse dobre chladilo vetsinou jen s pouzitim
centralniho vetraku. Takze pak neni studenej jen CPU a dnes v PC
rozhodne netopi jen CPU, ale i vse ostatni. A neni to rozhodne tak, ze
nekdo rekl tady udelame diru a tamhle taky a tady to zakrejem. Jsou to
vyprofilovane vedeni vcetne respektovani potrebnych prutoku.
Je to v podstate uplne stejne udelane jako jsou znackove serverove
skrine. V tom HPcku co mam na stole pokud se nepletu neni snad vetrak
ani ve zdroji. Je tam jen ten velky na zadni strane a pres ten se to vse
chladi.

V tej skladacce to vychladite jen za cenu dalsich vetraku, ktere si
vezmou ve finale pomalu to same co CPU (jinak aby me zase nekdo
nepopotahoval - ano bezi mi tu PC s AMD s TDP 45W a SSD diskem, kde se
vrti jeden vetrak 700ot a pak druhej ve zdroji, ale to proste neni
srovnatelnej stroj a navic s nesrovnatelnym zatizenim treba vuci tomu v
praci a i tak treba na pasivni grafice mam holt 62st.

CPU sleduji maximalne kdyz si skladam PC, ale rekl bych, ze srovnavat
soucasne AMD a Intel CPU je asi nesmysl a AMDcku ujel naprosto vlak -
sice se ted trochu posnazili, ale holt kdo jde po parametru
vykon/spotreba resp. abs. vykon skonci u Intelu. A to pisu jako
dlouholety uzivatel CPU od AMD. AMD ma jen jedinou vyhodu a tou je cena.

RV