Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 13 00:35:49 CEST 2015

Nechci zpochybňovat nic z toho, co píšete.
Ale já používám zásadně skládačky. Mám slušné chladiče, takže
největší hluk vždy dělají disky. Větráky slyším jen když zastavím disk.
Používám teda AMD, ale se spotřebou to snad nebude moc rozdílné.

Taková perlička: ty chladiče jsou hodně velké, je tam velký větrák z boku,
nikoli shora. Je to nějaká slušná značka, kterou jsem už zapomněl.
Koupil jsem jich kdysi několik s velkou slevou (vpodstatě za cenu
ventilátoru), protože nechladily. Prodejce-odborník usoudil, že asi
nefunguje heat-pipe, protože se procesory hned přehřívaly, tak se
jich chtěl zbavit za libovolnou cenu.

Procesor se mi taky přehříval. Tak jsem se na ně pořádně podíval
a zjistil jsem, že dosedací plocha se při pájení heat-pipes zdeformovala,
takže tvořila "mističku" a styčná plocha byly jen 4 rohy.
Takže nastoupil šmirgl a tušírovací fix, od té doby hrozí procesorům
spíš nachlazení než přehřátí, přitom to není skoro vůbec slyšet.

PL