zhorena LED "ziarovka"

Úterý Srpen 11 10:30:39 CEST 2015

Mně tohleto (= blikání žárovek v bytě) dělal vadný spoj v rozvaděči na
schodišti (byt v paneláku/cihláku). Zalarmoval jsem tehdy STE/ČEZ, přijel
maník, vyměnil elektroměr a pak zjistil, že je to ve svorkovnici o něco
výš, tak to utáhnul, co to šlo, poznamenal, že to nebyla jejich závada, ale
že to už je jedno a napsal, že to bylo elektroměrem ;)

Po nějaký době jsem to stejně musel opravovat znova, protože ten hliníkovej
drát už byl na konci napálenej, takže jsem ho zkrátil a nastavil kouskem
mědi. Dokud jsem tam bydlel (asi 4 roky?), problémy už nebyly.

V dalším bytě jsem zas nahradil všechny spoje na hliník pérovými svorkami,
tj. v krabicích wagovkami, zásuvky jsem koupil už s pérovými svorkami a
vypínače sice se šroubovými, ale do nich šel kousek mědi a pak wagovka a
přechod na hliník. Opět, dokud jsem tam bydlel (asi 3 roky?), žádné
problémy nebyly.

P.K.