zhorena LED "ziarovka"

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Srpen 11 09:25:57 CEST 2015

Zdravim,

jo, toto znam.
pruvan bouchnul dvermi, zarovka (ale klasicka) bouchla, vylitl hlavni
jistic.
vymenil jsem zarovku, nahodil jistic ...
ale od toho vecera blikaly svetla v celym byte. nepravidelne, nahodne.
az jednoho dne zas vylitl jistic.
tak mi to nedalo, jsem rozebral asi 8 krabic - jedna hrala jak blazen.
tak jsem ji vypreparoval (kousek odsekal, konce zoxidovanych hlinikovych
kabelu nahradil medi a vymenil vnitrosti krabicky).
po nahodeni jistice a zapnuti svetel zacaly litat jiskry z dalsi
krabicky: totalne zkorodovane sroby i spalena izolace kabelu. ...
dalsi preparace.

ted uz jsou svetla ok. (komplexni rekonstrukce eletriky bude urcite nutna)

ale stejne, pruvan a bouchani bych v domech zakazal

:)

   Sam