hwKlimatizace -vcera bylo pozde

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Srpen 9 14:03:23 CEST 2015

 9.8.2015, 13:56:21

Jeste tu muze byt ta komplikace, ze u domu s move zateplenym plastem,
casto byva ve smlouve veticka typu "jakykoliv neautorizovany zasah do
plaste budovy, je porusenim zarucnich podminek a duvodem k pozbyti
zaruky".
Takze, bud si tu diru skrz zed nechate autorizovat, coz nejspis nebude rychle,
snadno ani zadarmo, nebo to udelate "na cerno" s rizikem pripadneho i
hodne velkeho prusvihu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz