hwKlimatizace -vcera bylo pozde

jurp jurp na volny.cz
Neděle Srpen 9 13:41:06 CEST 2015

Tak jsem tu spotrebu trosku prestrelil.
Takze odber presne za 24h (8.8-9.8.) pri nonstop provozu byl 12.2kWh.
Spotreba cele domacnosti za tyden poskocila proti dlouhodobemu prumeru
o nejakych 32kWh. Podotykam, ze pres den, pokud jsme v praci, tak je
klima vypnuta.
Tak pokud to dobre pocitam, vychazi mi to prumerne na ~21Kc/den.
A ted se muzete rozhodovat zda se to oplati, ci ne.

JURP