Mikrovlnka nehreje - vykonovy odpor

Petr King petr.king na atlas.cz
Středa Srpen 5 16:49:07 CEST 2015

Tak ja samozrejme nechci menit magnetron, atd. Ale kdyz je praskly
odpor, pocitam, ze nehreje kvuli tomu :-)
A jestli je tam ten odpor jenom kvuli proudovym spickam, tak ho tam
nepotrebuju, mam silny jistic :-)

Nicmene, vyndal jsem odpor, draty jsem spojil, zapnul a hreje to jak
vino. Uvidime, jak dlouho, ale mam za to, ze proste obvod na propojeni
odporu jej nepropojoval a ten se tak upekl. Takze misto odporu necham
drat a hotovo. Pri zapnuti mi blikne zarivka, nic jineho se nedeje.
Nebudu ale mikrovlnku zapinat zavrenim dveri, at se mi neslepi ty
mikrospinace a bude to snad v pohode :-)

P.