Mikrovlnka nehreje - vykonovy odpor

Středa Srpen 5 16:45:47 CEST 2015

Já myslel, že ta mikrovlnka kromě spáleného odporu taky neohřívá jídlo ;)

To jsou zkušenosti, bohužel často dost špatné, člověk se s tím několik dní
opravuje a ono to nakonec stejně nefunguje, nebo v tom shoří něco jiného
:-( A to si pak říká, že kdyby šel místo toho na brigádu do supermarketu,
tak si tam za tu dobu vydělal na novou.

Pokud je to jenom odpor, tak samozřejmě, ale já jsem to pochopil tak, že
shořel, protože v tom bylo vadného ještě něco jiného (= magnetron).
Pojistka taky nehoří sama od sebe a obvykle při poruše nestačí vyměnit
jenom tu ;)

P.K.