baterka do fotaku

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Duben 30 00:29:15 CEST 2015

 30.4.2015, 0:15:47

Original to stejne neni, takze jde jen o to, ktery aftermarket vyrobce
na vas pusobi sympatictej.
Ne ze by nebyly mezi ruznymi vyrobky rozdily, ale podle obrazku stejne
houby poznate a cinan v udavanejch parametrech vetsinou lze vic nez
ceskej politik pred volbama.
Takze bud hledat nekde na forech, kdo ma s cim jake zkusenosti, nebo
proste neco koupit, ono to nejspis fungovat bude.
Zda avacon nebo treba neco z ebay, napr:
http://www.ebay.com/itm/2x-7-4v-1000mAh-Li-ion-Battery-For-NP-800-Konica-Minolta-DiMAGE-A200-DG-5W-/361230397737?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item541b027129
je uz na vas.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz