baterka do fotaku

Středa Duben 29 22:32:25 CEST 2015

Dobrý den,
asi mi definitivně odchází baterka ve foťáku Minolta A200. Vytáh jsem ji
z nabíječky a byla horká :-( Chvíli po nabití měla 8,35V. Je to Li-on
dvojčlánek a na to že je bez balanceru, baterka vydržela pěkných pár
let. Jenže teď uvažuju co s tím. Není problém koupit novou baterku,
třeba tady
http://www.avacom.cz/modely/fotoaparaty/konica-minolta/dimage-a200
Jenže jsem slyšel, že dokud se ta věc vyrábí, výrobce nadělá náhradní
baterky a ty pak celou dobu prodává. Uvažoval jsem nacpat tam tyhle
články
http://www.tme.eu/cz/details/accu-14500-0.8s/akumulatory/sanyo/ur14500p/# ale
nejsem si jistý, jestli se tam vejdou. Nebo se nemám bát a mám koupit tu
baterku? Bylo by to pro mě nejjednodušší.
Anděl