Levny fotak s podporou foceni po USB (PTP)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Duben 29 14:59:30 CEST 2015

Muj nazor je, ze kompakt (tim mene levny a spotrebni) nepatri ven. Kryt
byste musel udelat zcela hermeticky, coz je otazka, zda se podari. I tak
by bylo vhodne dat dovnitr nejake vysousedlo (silikagel) a pravidelne
kontrolovat jeho stav.

Jak budete v lete chladit?

Jak vite, ze fotak bude snaset trvale zapnuti? Kamera je na nej primo
stavena.

Kamera je mnohem jednodussi i po strance mechaniky, krome toho muze byt
delana na klimaticky drsnejsi podminky. No a pokud nepotrebujete treba
zkoumat detaily toho, jak se nekdo xichti (nevyjadril jste se a navic s
takovym rozlisenim a zaberem muzete mit potize...), tak by mela postacovat.

Co umi slusna kamera (pokud to je kamera), je videt treba na
http://kamery.humlnet.cz/cz/kamery/ .

Jake typy maji ovsem nevim, zeptejte se jich... EXIF rika "HumlNET HDCam
4.0Mpx", coz muze byt cokoliv.

--
Jirka