Levny fotak s podporou foceni po USB (PTP)

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Duben 29 14:32:26 CEST 2015

Tu stranku znam.
Jde mi o tip ne nejaky vyzkouseny fotak za rozumnou cenu.

Pod pojmem kvalitni fotka myslim lepsi, nez z mobilu a z cinske
bezpecnostni kamery.

Tady je na ukazku jedna venkovni kamera, ktera stala na dx.com pred 2
lety asi 1400Kc
http://teplomer.obechnanice.cz/kamera/img/hnanice_-_2015-04-29_14-00.jpg
Fotak bude mit kvalitnejsi vystup. Navic ja nepotrebuju vyhled do
krajiny, ale jenom asi na 10-20 metru.