Jak resit dosluhujici akupack ve sroubovaku ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Duben 26 19:22:24 CEST 2015

On Sun, 26 Apr 2015, Tomáš Koželuh wrote:

> V Německu je eshop, kde prodávají náhradní díly na tyto Lidl věci. Možná by
> ten aku pak mohl mít přijatelnou cenu. Pokud se cena bude blížit tisícovce,
> tak bych počkal, až ho zase budou mít v akci a koupil nový šroubovák.

Ten shop jsem nasel, ale bohuzel na tenhle stary typ ten AKU nevedou.
Maji tam 18V na jiny (novejsi) typ a pak ten 18V LiPO , za oba typy
chteji 20E coz je prijatelne, ale mne to moc nepomuze.

A novy sroubovat s LiPO aku stoji 2000 takze to je zase dost penez.