Jak resit dosluhujici akupack ve sroubovaku ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Duben 26 18:36:34 CEST 2015

V Německu je eshop, kde prodávají náhradní díly na tyto Lidl věci. Možná by
ten aku pak mohl mít přijatelnou cenu. Pokud se cena bude blížit tisícovce,
tak bych počkal, až ho zase budou mít v akci a koupil nový šroubovák.