OT: program pro IP kamery na nadroida

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Duben 21 13:55:27 CEST 2015

Dobrý den,

nainstaloval jsem tátovi do androidího tabletu program na venkovní ONVIF
kameru a teď po pár dnech to vypadá, že je to spíš nějaký spy/ad-ware, chce
to posílat systémová data, každou chvilku ukazuje celostránkové reklamy,
prostě naprosto k ničemu.

Máte někdo ověřený ONVIF monitoring na tablet? Dívá se na něj nastojáka,
naležato ho nechce. Umí to i RTSP, ale nějak se mi nepodařilo přimět VLC k
tomu, aby si ten odkaz někam uložilo. Navíc to tabletové VLC neumí RTSP přes
TCP, nebo nevím jak to tam zadat. Přes UDP je to nepoužitelné - kamera i
tablet jsou připojné přes wifi a UDP pakety se tam fakt dost ztrácí.

Taky by chtěl, aby to umělo nahrát krátké video nebo udělat fotku.

Děkuji, JL.