pouziva niekto toto?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Duben 19 13:45:11 CEST 2015

Hned mi prislo na rozum popularne slovo zacinajuce na A a heslo "mne
to takto funguje".

Ja viem ze je to lacne a je tam kopa LEDiek, ale je to hrozne zapojene
- nie som si isty, ci by som to dal do ruk studentom. Tie
shiftregistre maju urcite prekroceny maximalny prud na puzdro, LEDky
nemaju nijaku kontrolu pretekajuceho prudu... MUX je robeny externe,
takze ked sa tento na chvilu zastavi (chyba v SW, reset MCU), zostane
v poslednej pozicii a do LEDiek to hulaka asi slusny prud a ktovie ako
dlho to vydrzi... Okrem toho, ze je to didakticky nevhodne (mozno
jedine ako priklad ako sa to nema robit), moze tu odpaleny pixel a tam
odpaleny shiftergister narobit viac problemov nez uzitku.