STM32F103 - detekce resetu?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Duben 19 12:31:35 CEST 2015

Zdravim,

dostal jsem se pri bastleni do bodu, kdy mi pri zapnuti periferie
nabehnou rychleji, nez procesor. Kdyz procesor zresetuju pres ST-Link,
vsechno jede (periferie uz byly zive, zresetoval jsem jen procesor), ale
kdyz pripojim napajeni, nabehnou mi periferie (predevsim displej na I2C)
driv a hryzne se komunikace, ale pomuze reset ST-Linkem nebo SW.

Predpokladam, ze je mozne z nejakeho registru spolehlive rozlisit
power-on od resetu, zatim se probiram dokumentaci a moudry z toho
nejsem. Navic jak zjistuju, k nekterym registrum se asi z Mikropascalu
neumim dostat (nebo to delam blbe), takze mi zatim vsechno selhava.

Pekne prosim alespon o naznaceni smeru. Diky.

Pavel Kutina