Paralelni razeni diod

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Duben 16 21:27:35 CEST 2015

Já jsem si šel raději na půdu pro starého dobrého Kubáta a zjistil jsem,
že tyhle detaily dneska nejsem schopen do detailu pochopit i když jsou
napsány v češtině, natožpak anglicky. Zajímavé je, že tam píše, že ta
Shockleyho rovnice platí vcelku dobře pro germanium, pro ostatní
polovodiče následuje několik podivných kapitol, kterými se už zabývat
nebudu. Možná až zase začne zima nebo bude pršet, tak si to z pilnosti
zopáknu.

Mrazík