konektory

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Duben 14 10:22:05 CEST 2015

Ono to hlavně chce něco úplně jiného (tedy pokud máme na mysli
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/31/Molex_female_connector.jpg)...

1) pravidelně dbát na to, aby dutinky byly dostatečně napružené (tj.
stisknout je na o malinko menší průměr);

2) pravidelně ošetřovat kvalitním čistícím a ochranným prostředkem na
kontakty + kombinace s očištěním vzájemným několikanásobným SOUOSÝM
posuvem při spojeném páru ("zajebání", chcete-li);

3) nepřipustit provoz ve vlhku, chemicky agresivní atmosféře, ani při
namáhání spojení celého páru na ohyb nebo na tah.

Pokud toto dodržuji, problémy jsem nikdy neměl.

Prostě čím méně kvalitní věc je, tím chce víc péče. No a tenhle konektor
má dutinky z obyčejného pocínovaného tenkého Fe plechu, bez jakékoliv
snahy o mechanické zajištění stálého přítlaku kontaktních ploch. Možná
je to místo Fe někdy mosaz apod., ale to na principu nic nemění.

Co chcete?

Jsme snad technici a respektujeme stále stejnou a pořád platící fyziku a
chemii, nebo ne?

--
Jirka