konektory

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Duben 14 09:38:10 CEST 2015

Nikdy jsem s tím problém neměl, ale musel jsem si pohlídat, aby některý pin
při zasunování nepovyjel a pokud se posunul, tak ho hrubou silou malým
šroubovákem přes zadek konektoru natlačit zpět. Toto je zřejmě příčina
vašich problémů.

----- Původní zpráva -----
Od: "Tomáš Mazouch" <mazouch na ica.cz>

Dne 14.4.2015 v 08:15 Vláďa Anděl napsal(a):
> Tyhle dokonce  mám doma, ale myslel jsem si, že tak malé dutinky 5A
> nesnesou. Ale vlastně proč by neměly.
> Jo, dám je tam a nebudu nic shánět.
> Anděl

Snesou, co by nesnesly...akorat semtam mzikove ztraci kontakt. Ne
vsechny, ale kde byl kabelovej samec, tam byly problemy. V PC (znicena
CD pri vypalovani - zlodejka v napajeni mechaniky, vypadavajici disky -
zase zlodejky v napajeni) i v modelech (Tamiya). Nikdy vice!

Kombinace kabelova samice - samec do DPS se jevi kupodivu jako
bezproblemova.