LED pasky

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Duben 7 09:52:35 CEST 2015

Staci se rozhlednout kolem sebe - v hospodach, kancelarich, pumpach a podobne. Firmy si davaji do provozovny moderni LED pasky, ale bohuzel spousta diod par mesicu po instalaci odejede.Takze zadna slava,
Doma se mi to doufam diky chlazeni na hlinikovem profilu nebude kazit.

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Ales Filip
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, April 07, 2015 9:37 AM
  Subject: Re: LED pasky

  Dobrý den,

  Já jsem nakoupil v číně několik pásků. Pokud byly nalepeny přímo na dřevě, tak po cca 3/4 roce bylo vidět, že svítí znatelně méně v porovnání se zbytkem pásku ze šuplíku. Koupil jsem tedy hliníkový profil, a k degradaci už nedocházelo. Teď naposledy jsem koupil pásek osazený 5630-60D, nevodotěsný. Na fotkách jsou odpory 240ohm, ale na pásku byly odpory 390ohm. Vyměnil jsem je tedy za 240ohm, a pásek svítí daleko lépe. Je také v hliníkovém profilu, tak jsem zvědav, jak dlouho vydrží.
  S pozdravem,

--
 Aleš Filip
 Kutná Hora