LED pasky

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Duben 7 09:37:19 CEST 2015

Dobrý den,

Já jsem nakoupil v číně několik pásků. Pokud byly nalepeny přímo na
dřevě, tak po cca 3/4 roce bylo vidět, že svítí znatelně méně v
porovnání se zbytkem pásku ze šuplíku. Koupil jsem tedy hliníkový
profil, a k degradaci už nedocházelo. Teď naposledy jsem koupil pásek
osazený 5630-60D, nevodotěsný. Na fotkách jsou odpory 240ohm, ale na
pásku byly odpory 390ohm. Vyměnil jsem je tedy za 240ohm, a pásek svítí
daleko lépe. Je také v hliníkovém profilu, tak jsem zvědav, jak dlouho
vydrží.
S pozdravem,

--
  Aleš Filip