Pojistny ventil k bojleru 6 bar 3/4 - kde dnes v Praze sehnat?

Úterý Duben 7 00:39:40 CEST 2015

A já už jsem minule psal, že jsme tu v nájmu a ta investice by šla za
majitelkou - pokud s tím bude souhlasit. Jedna věc je tisícovka za
redukčák, další prachy za montáž (já to montovat nebudu, neumím to a nemám
na to vybavení).

Zítra zavolám jejímu dvornímu instalatérovi a ten redukčák mu navrhnu.

P.K.