Pojistny ventil k bojleru 6 bar 3/4 - kde dnes v Praze sehnat?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 7 00:30:12 CEST 2015

Určitě už jsem to psal minule.
Redukční ventil je váš kamarád.
Je to hodně dobrá investice, i když stojí skoro tisícovku.
Kdyby mi to někdo poradil a já si ho nainstaloval dřív, nemusel
jsem mít vytopené jedno patro baráku.

PL